Επιστροφές Προϊόντων

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’όσον αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας. Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της εταιρείας Γκελέρης Π. ΣΙΑ Ο.Ε.. δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη. Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας στο 210-4969839 αστική χρέωση) ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@geleris.gr

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού σε περίπτωση πολλών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή σε μια παραγγελία. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης/επιστροφής οφείλετε πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την βούλησή σας για υπαναχώρηση εγγράφως αποστέλλοντας το παρακάτω ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εξυπηρέτησης πελατών

info@geleris.gr


Κατεβάστε το Ηλεκτρονικό Έντυπο Επιστροφής/Υπαναχώρησης (Return Merchandise Authorization) ΕΔΩ

Η επιστροφή του ποσού που αφόρα στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας. Οι τρόποι επιστροφής είναι ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας. 

1.     Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με πιστωτική κάρτα  πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής.

2.     Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με PayPal, η Εταιρεία θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.

3.     Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

 

Δικαίωμα επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων (Νόμιμη Εγγύηση)

Στις περιπτώσεις πώλησης και παράδοσης προϊόντων μειωμένης ή ελαττωματικής ποιότητας, προϊόντων άλλων από τα συμφωνηθέντα, κατεστραμμένων κατά την μεταφορά ή ελλείψει συνομολογημένης ιδιότητας, αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής, καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Στην περίπτωση αυτή διατηρείτε το δικαίωμα να αιτηθείτε την αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων με άλλα, εκτός αν αυτό είναι αδύνατο (πχ μη διαθέσιμα προϊόντα) ή απαιτεί δυσανάλογες προσπάθειες εκ μέρους μας. Παράλληλα, διατηρείτε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση κατά τους ανωτέρω όρους. Κατ’ εξαίρεση σε περίπτωση που η κατάσταση του προϊόντος χειροτέρευσε μέχρι την επιστροφή του εξαιτίας του ελαττώματος, ο καταναλωτής δικαιούται ακόμα να υπαναχωρήσει. Τέλος, μπορείτε να αιτηθείτε τη μείωση του τιμήματος και τη μερική επιστροφή χρημάτων. 

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις ενδέχεται να δημιουργείται αξίωση αποζημίωσης του καταναλωτή. 

Εάν αγοράσατε περισσότερα προϊόντα και μόνο μερικά από αυτά είναι ελαττωματικά, τότε τα περιγραφόμενα στην παρούσα παράγραφο δικαιώματα μπορείτε να ασκήσετε μόνο επί των ελαττωματικών προϊόντων. 

Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να αποστείλετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@geleris.gr  τις φωτογραφίες του προϊόντος. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ’ ολοκλήρου με όλα τα έξοδα μεταφοράς και η επιχείρηση δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του.

Τα δικαιώματα του καταναλωτή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψει συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση των προϊόντων στον καταναλωτή. 

Τυχόν παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του πριν από την εμφάνιση του ελαττώματος ή της έλλειψης της συνομολογημένης ιδιότητας θεωρείται άκυρη. 

Καλάθι αγορών